VAD HÄNDER I BLOGGVÄRLDEN

Jag är följer inte så jättemånga bloggar och är ingen storbloggare själv, men den lilla tid jag lägger ner på detta gör jag för att det är kul. Kul om man har något att skriva och kul att följa med vissa på färden.
Men nu börjar jag fundera på hela detta fenomen...Flera av de bloggar jag följer får väldigt elaka och dumma kommentarer av anonyma personer och många av dessa stackare har tillochmed fått hotbrev hemskickat.

Lillasyster, en blogg som jag tycker är superhärlig har bla. fått höra att hon är en elak och dålig mamma för att hon tar sitt barn till en vanlig tandläkare och inte en som lagar med laser osv.

Engla med sin blogg där man får många härliga modetips får diverse dåliga kommentarer om vikt, dålig klädsmak osv. och hotbrev.

En annan bloggare har lagt ner sin blogg för de fått dödshot.

Det är säkert många fler som blivit utsatta för detta och jag kan för mitt liv inte förstå VARFÖR?

Har man ett så tråkigt liv att man måste piffa till det lite på detta vis eller är man så pass konstig att man tycker det är normalt att utsätta andra för sådant?

En blogg ar väl ändå ett tankerum där man delar med sig av det man vill för de som vill läsa. Passar det inte så behöver man väl inte ens vara där och nosa...eller?

Självklart tycker inte alla lika, men dumma och elaka kommentarer kan man väl ändå låta bli att skriva.
Och varför man ska skicka hotbrev för att någon delar med sig av sig själv?

Jaja, det är mycket man inte förstår i denna stora värld...

Kommentarer
Postat av: Mira

Ja du... det är verkligen sjukt hur folk kan hålla på!!!

Och som svar på din fråga om hunden, så hade vi bara den i några veckor. Vi tog oss definitivt vatten över huvudet med hund, renovering
o allt.
Tyvärr! =(

Ha en underbar afton!

2008-01-20 @ 20:56:11
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Mia dh

Håller med dig till fullo:) Ha det fint kram.

2008-01-27 @ 10:07:32
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0