KVÄLLSMYS

Det blåser, snöar liiite och är kallt ute. Inne är det varmt och mysigt, ljusen är tända och jag sitter uppkrypen i soffan och smuttar på lite glögg. Jag slank in på Systemet efter jobbet och detta fick följa med hem.

Produktbild: Blossa 07


Produktbild: Lucia Choklad

Lucia choklad var helt ok, men inte så där supergod som jag har hört flera säga.
Däremot så testade jag Blossas glögg från tidigare år i helgen och de var jättegoda. Förra året var första gången jag köpte årgångsglöggen och den var riktigt god tycker jag.
De tidigare smakerna har varit Pomerans julen 03, Vinteräpple julen 04 Hjortron & armagnac julen 05 och Lingon & enbär julen 06.
Är nyfiken på hur årets smakar, men den får nog vänta till helgen...

Kommentarer
Postat av: Mira

Smaskens med glögg!!! Du får berätta hur den smakade!!

Du är utmanad!! ;)
Kramiz

2007-11-27 @ 23:23:10
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0