VAAARMT

Efter att jag lämnat J i skolan så tänkte jag passa på att springa en sväng så hade jag det gjort.
Mitt "nya liv" som jag  började med för någon månad sen innebär att springa  minst 2 ggr/vecka och ca 20 min,
äta mer GI mat och mindre onyttigt. Vi får väl se hur det går...
Iallafall så lämnade jag J och joggade iväg från skolan den vanliga vändan. När jag sen kommer in på en raka där solen låg på så var jag tvungen att gå en bit och pusta ut. Helt otroligt kl. 8:00 på morgonen och redan nästan stekhett. Sommaren är verkligen här! Hoppas bara att den håller till när vi har semester.
Nu är det hårinpackning som gäller, sen ut på balkongen i solen och fika och sen in i duschen.

Sen får vi se vad dagen bjuder på efter att ha fått fart på lilla L som just nu ligger i sängen
och kollar på Harry Potter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0