TILLBAKA PÅ FAST MARK

Nu har vi landat hemma, sovit ut och idag ska vi bara ta det lugnt.

Båtresan var mysig, vi åt god mat , drack goda drinkar och tog det allmänt lugnt.
Båten var ganska liten, underhållningen sådär och taxfree-butikerna hade väl inte det största sortimentet.
Jag hade iochförsig inte tänkt att storhandla, det var bara en sak jag skulle köpa
och just den ingick inte i deras sortiment, typiskt. De hade några Clarins produkter men just Screenmist sprayen hade de inte. Kollade efter den i en parfymbutik i Riga men den fanns inte där heller...
Det blev iallafall lite godis och en flaska greenappel vodka. Gott att göra drinkar på i sommar!

Riga var iallafall ganska mysigt men jag tror nog att jag gillar Tallinn mer.

När vi kom hem så gjorde vi oss snabbt iordning och sen bar det av igen.
Det var ju midsommarafton, fast det kändes inte som det.
I år var första gången vi inte hade någon midsommarstång. Vi åkte inte ens iväg till någon för att dansa. Det blev riktigt lugnt, vi grillade och åt efterrätt och fikade sen åkte vi hem. Både jag och barnen var sega så det var skönt att bara komma hem, lägga sig på soffan och kolla på film.

Och idag regnar det...
Jag tror vi bara ska vara hemma och mysa hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0