EN SLAPP DAG

Idag tog vi en riktigt lång sovmorgon. Det händer inte allt för ofta. Slappade i sängen och kollade på TV.
Frukost blev det väl sådär framåt lunch och lunchen blev rätt sen.
Efter det så tänkte jag åka och måla klart J´s byrå.
Vi tog vägen förbi skoaffären och jag fick tag på ett par vita tygskor med snörning.
Målade byrån en sista gång, tog ut lådorna och målade dem ute...vilket jag kanske inte skulle ha gjort...
Det blåste rätt mycket ute så nu har jag småflugor och skräp som fastnat i färgen. Det blir att slipa och måla en gång till  tror jag =(
Till middag blev det sen sushi och pizza, det senare till J och lilla L.

Nu ska jag krypa upp i soffan och  kolla på tv ett tag sen är det hopp i säng, vi ska upp tidigt imorgon.
Sen är det helg-härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0