SEMESTER

Första dagen på semestern!
Tänkte ha börjat med sovmorgon, men vad händer?
Jag vaknar klockan 6 och var klarvaken, låg kvar i sängen och läste lite i Camilla Läckbergs Olycksfågeln.
(Recension av en drös med böcker kommer snart.)

Solen skiner från blå himmel och det är varmt. Det ser ut som det kommer att bli en fin dag så jag kanske kan tillbringa den på stranden...?

Snart kommer barnen hem från sin tvåveckorssemester med pappan. Längtar!!
Ikväll ska jag städa av det sista, börja packa och förbereda för på ondsdag tänkte jag att vi ska sticka till landet.

Nu ska jag fika frukost i solen på balkongen!

Kommentarer
Postat av: mia dh

Härligt med semester och det är så typiskt när man äntligen får sova, då går det inte. Ha det gott...

2007-07-17 @ 09:37:53
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Helena

mia dh: somnade tidigt på kvällen istället.
Ha det gott du med!

2007-07-17 @ 19:55:37
URL: http://omhelenaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0