EGEN TID

Nu har barnen åkt på semester med sin pappa i två veckor.
Det är väldigt tomt och tyst hemma, men.... ja skönt faktiskt!

Har haft fullt upp, på jobbet och efter jobbet.
Häromdagen passade jag på att möta upp med en kompis efter jobbet.
Det blev en liten shoppingrunda sen hamnade vi på en uteservering och åt gott och delade en flaska rosévin till. Kvällen var riktigt skön och klockan blev rätt mycket innan vi pallrade oss hem.
Men oj vad mysigt vi hade, det är inte ofta man har tid för sånt här när barnen är hemma.

Idag har jag varit på salongen här brevid och blivit ordentligt rengjord och fixad i ansiktet, fått ögonbrynen färgade och plockade överläppen vaxad och en härlig pratstund. Skön terapi efter en dag på jobbet.

Så nu sitter jag här hemma och känner mig som en ny människa med en stor god latte brevid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0