JOBBHELG, PÅSKGODIS OCH FILM

Barnen är hos sin pappa och jag har min jobbarhelg så det blir alldeles lagom med en kväll på soffan,
och en film.
Påskmat åt vi på jobbet så det räcker, och mer lär det bli imorgon så jag nöjer mig med godis ikväll...


DVD Film: Perfect Stranger
Journalisten Roweenas barndomsvän Grace hittas brutalt mördad. Senast de sågs berättade Grace att hon haft en passionerad helg med Harrison Hill, en av New Yorks mäktigaste reklammän. De hade träffats via en chat på nätet. För att försöka lösa mordet skapar Roweena flera alias på chatten samtidigt som hon går undercover och tar en anställning på Harrison Hills reklambyrå. Snart är hon involverad med honom både via nätet och i verkliga livet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0