MELODIFESTIVAL DEL 1

           


         

Ja vad ska man säga...?

Jag har faktiskt gillat melodifestivalen tidigare men efter igårkväll vet jag inte.
Vad var detta...och Christer Sjögren...det är ett skämt!

Jag höll nog på E Type och The poodles samt lilla Amy Diamond och på sätt och vis så blev det ju så.
Men jag kan inte smälta att Christer gick direkt till final.
Låten var värdelös och han är inte det minsta behaglig att se på.

Resten av låtarna var heller inget vidare, ja det ska isåfall vara Suzzie Tappers låt då, men nja...

Och denna konstiga dans...?

Jag tror nog att Björn Gustavsson var bäst iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mia dh

Jag hoppas på att det ska bli bättre denna kväll, är det lika illa slutar jag att titta för förra veckan var det bara skräplåtar. Ha en nice helg.

2008-02-16 @ 12:22:50
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: helena

Mia dh: Jo men bättre blev det.
Ha det gott du med!

2008-02-17 @ 19:55:45
URL: http://omhelenaochlitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0