TIDSFÖRDRIV

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det var fredag!


Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt och fikade på jobbet.


Vad gjorde du för 15 min sedan? Se ovan.


Det sista du sa högt? Gomorron (min arbetskamrat kom precis)


Vad har du druckit idag? Kaffe Latte


Vad var det senaste du åt? En smörgås


Vad var det senaste du köpte? Ljus och kuddar till vardagsrummet.


Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun


Vad är det för väder hos dig nu? Ser ut som det ska bli sol idag.


Godaste glassmaken?Chocolate Fudge Brownie ( Ben & Jerry)


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja


Sover du tungt? Njae, inte direkt. Men vaknar jag har jag inga svårigheter att somna om...


Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan.


Trivs du med ditt jobb? Ja.


Favoritklädsel? Just nu jeans och stickad tröja.


Favoritlåt just nu? Curly Sue med Takida


Vad ser du om du tittar till höger? Mötesrummet.


Vad gör dig glad just nu? Att det är lördag kväll ikväll, och att jag ska shoppa lite efter jobbet.


Vad ska du göra härnäst? Jobba.


Höger el vänsterhänt? Högerhänt.


Humör just nu? Bra.


Favoritgodis? Blandat lösgodis...


Kläder just nu? Jeans och en grön kamouflagemönstrad munkjacka.


Hur många kuddar sover du med? Två själv, fast fyra i sängen.


Spelar du ngt instrument? Näpp.


Morgon eller nattmänniska? Ehh... Både och fast i olika perioder...


Vad är viktigast för dig? Att nära och kära mår bra!


Är du kittlig? Jodå.


Snarkar du? Nä.


Stjärntecken? Vattumannen.


Äckligaste insekten? Svårt, det finns så många. Säger nog fästingar, eller spindlar.


Stökigt el välstädat? Gärna välstädat, men stökigt är acceptabelt om det ändå är rent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0