EN LÅNG DAG

Äntligen ser jag slutet på denna dag och kan snart krypa ner i soffan och slötitta på TV.
Efter jobbet gick (läs sprang) jag en sväng på stan och inhandlade det sista åt J till skolavslutningen på onsdag.
Fick med mej en fin orkidée också.
Väl hemma så var det bara att sätta igång med maten till imorgon då vi ska ha avslutningsfest i J`s klass.
Barn och föräldrar ska träffas, leka lekar och grilla. Jag la köttet i marinad och gjorde en god quinoasallad med diverse smaskigt i.
Sen var det dags att ta itu med tvätten. Sätta på en ny maskin och vika den jag hängde imorse...tvättberget är stooort här hemma-jag ligger lite efter. För att inte tala om all tvätt som ligger på ena soffryggstödet vikt och bara väntar på att få komma in i garderoben... Jaja, det hinns nog med tids nog det också. Nu ska jag koppla bort den och bara slöa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0