25 FRÅGORS TEST

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
     ???
2. Hur mycket kontanter har du på dig? 
    Typ 400:-
3. Vilket ord rimmar på "test"?
     FEST
4. Favoritplanet?
    Jorden antar jag...?
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
     Vet ej, har precis raderat.
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? 
     Favorit vet jag inte, men just nu har jag Mika med Grace Kelly.
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
     Svart långärmad top.
8. Sätter du etiketter på dig själv?
     Nej...
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
     Inget, går barfota just nu.
10. Ett ljust eller mörkt rum? 
       Beror på vad det är för rum och när.
11. Vad gjorde du vid midnatt?
       SOV
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
       Coolt som fan, puss...=))
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
       Vet inte...stan kanske. Här har vi Maritime.
14. Vilket uttryck använder du mest?
       Vet faktiskt inte.
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? 
       Till mina barn.
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
       En kompis hund.
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
       Alkohol, kaffe och godis!
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
       Rullar?? Använder mig av digitalkamera med minneskort och CD-skivor.
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
       38
20. Din värsta fiende? 
       Har ingen hoppas jag.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
       Bild från Turkiet.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
       Ja, jag kommer. (Till mina ropande barn alltså...)
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
       En miljon dollar!!
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
       Mina barn; alltid!
25. Senaste låten du lyssnade på?
       Nånting med T`Pau.
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0