SNART KOMMER TOMTEN

Nu är det julledigt.!!!
Barnen går sista dagen på dagis och skola imorgon, sen är det jullov.  Jag jobbar inte förrän nyårshelgen ett par dagar sen är jag ledig en vecka till och det ska bli sååå skööönt!
Den är verkligen välbehövd denna ledighet, dock har vi lite på attgöralistan ;

Torsdag:
Handla sista julklapparna (hoppas jag).
Handla mat.
Pepparkakshuset ska göras klart.

Fredag: 
Städa
Åka till glasmästaren med bilen och fixa stenskott.
Göra julgodis.
Lilla L har Innebandyträning.

Lördag:
Gå på julmarknad.
Göra mer julgodis.
Julpyssla.

Söndag:
Lilla L ska på kalas.
Handla det som missats...
Göra Jansson mm.
Slå in julklappar.
DRICKA GLÖGG OCH KOMMA I JULSTÄMNING!

Phu...


Men det lär nog bli julafton även om jag inte hinner allt...

image2117


Kommentarer
Postat av: mia dh

Låter ljuvligt ha det underbart nu under lovet:)

2007-12-19 @ 21:53:38
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: helena svarar

mia dh: Ha en skön jul du med!

2007-12-20 @ 08:35:57
URL: http://omhelenaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0