EN LÅÅNG LISTA

Hittade denna hos Bim:

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
6 st på den ena, 3 på den andra. 

Vilken svordom använder du mest?
Fan också.

Äger du en iPod?
Nej, jag har mp3-spelare.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Det är lite olika, oftast 6:30. Men inte när vi är lediga!

Hur många resväskor äger du?
Ingen riktig just nu, däremot två stora trunkar.

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA och ICA Maxi.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Det är oftast jag som fotograferar, men jag har inget emot att vara med på bild.

Vilken var den senaste filmen du såg?
"Secret Window" med Jonny Depp på TV häromkvällen.

Har någon av dina vänner barn?
De flesta.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket, ett hus eller en ny bil eller en resa.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Nej, jag tror faktiskt inte det.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
En gammal gammal favorit; Magnum Bonum-hög hatt.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej.

Använder du huvtröjor?
Ja. 

Kan du vissla?
Ja, fast inte busvissla.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej verkligen inte.

Vem var den senaste som ringde dig?
Min mamma.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja, det händer säkert.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja.

Hur många syskon har du?
En lillasyster.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Eh, finns det någon som kan det???

Äger du några band-t-shirts?
Nej, det var länge sen.

När flög du senast?
För drygt ett år sen, till (och från) Turkiet.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Sex stycken.

Läser du för skojs skull?
Ja, jag läser mycket.

Pratar du några andra språk?
Engelska.

Diskar du din egen disk?
Ja.

Har du gråtit offentligt?
Ja det har jag säkert.

Har du en stationär dator eller en laptop?
En stationär som börjar bli dax att byta ut (till en laptop!)

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, så ofta jag kan.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Piercing-no (förutom hål i öronen). Har en tatuering som jag vill göra om och eventuellt göra en ny.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, det är inte nödvändigt men trevligt

Kan du kasta macka?
Ja.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Absolut!

Har du en blogg?
Eh, jaa...

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Bild och form eller vad det hette.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor tror jag, eller generositet, eller...jag vet inte riktigt.

Gillar du din boendesituation?
Jodå, fast ett rum till hade inte skadat.

Vilken är din favoritfrukt?
Just nu bigarråer.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
39.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jovars.

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Min son.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De tyckte det var fint.

Gillar du senap?
Jepp, Johnnys; stark och söt.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Vet inte om jag vågar.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Ja det gör jag.

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nja,  från Tradera.

Tycker du om att krama folk?
Ja, min familj och nära vänner.

Skulle du säga att du är trendig?
Nej, inte speciellt.  

Äger du en digitalkamera?
Jepp.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle tacka nej.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Vet inte, har knappt sett Star Wars.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Pojken som kallades det av David Pelzer. Alla tre böckerna i den serien var hemska, men den var nog värst.

Tycker du att du är attraktiv?
Nja, jag är nöjd med mig själv iallafall. 

Vad är du allergisk mot?
Katter.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, det får jag inte.

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
De heter Julia och Lukas.
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Eva väntade. David ryckte på axlarna.>>Nä, det var bara det.
(Hanteringen av odöda av John Ajvide Lindqvist)
Vad har du på dig?
Pyjamas.

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Något med Madonna på radio (Lugna Favoriter).


Kommentarer
Postat av: annebelle

Jag gjorde också listan! Hanteringen av odöda är bra, hoppas han kommer med en ny rysare snart...

2007-08-15 @ 11:09:16
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Helena

annebelle: Ja den är bra, men jag tycker nog att Låt den rätte komma in var snäppet värre.

2007-08-15 @ 15:28:36
URL: http://omhelenaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0