OTROLIGT MEN SANT

Jag var aldrig speciellt förtjust i dessa Foppatofflor, Crocks, Cloggs, Crocs och Crox och allt vad de kallas för.
När de kom så gick halva Norrland omkring med dessa färgglada tingestar på fötterna (vi har landställe uppåt) så vart man än såg när man var på byn så for dessa färgglada prickat omkring på marken.
Det var några år sedan...

Nu har Lilla L ett par mörkblå, J ett par rosa och jag ett par ljusblå... 

Hur gick nu detta till??? 

Hm, ja, dom är lite sköna... och jaja, man kan väl ändra sig...

Kommentarer
Postat av: mia dh

För länge sedan muttrade jag om detta http://desperatahemmafrun.blogg.se/161106114659_vder__vind_pluss_annat_livsvikti.html
Syftade då till sommaren 05. Nu har jag köpt ett par till min mamma, tvingat henne att lova att inte använda dem bland folk på stan (men det gör hon nog ändå). Själv har jag fortfarande inte ett endaste par. Ha det gott...

2007-07-05 @ 12:09:41
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0